žinote, kodėl neŽinote, kodėl negalite įtikinti žmonių tapti jūsų klientais, tiesiog nurodydami technines produkto savybes? Ar tiesiog išvardykite visas paslaugas, įtrauktas į jūsų konsultavimo paslaugas? Nes jūs bandote išdėstyti save jų mintyse naudodami racionalią kalbą. Tai ne tai, ką žmonės nori girdėti. Įmonės ataskaitų teikimas sukuria saugumą, pasitikėjimą ir autoritetą klientams, išreiškiantiems poreikį, būtinybę ar problemą. Jūs galite būti jų sprendimas, bet kaip jūs pasirenkate? „Jei nebūtų istorijos, kuri įkvėpė mūsų prekės ženklą, tai būtų tik paprasta geometrija.
Rinkitės korporatyvinį reportažą šiandien mes esame „Kodėl korporatyvinis Specialusis švinas reportažas Šiandien mus nuolat bombarduoja vaizdai ir vaizdiniai pasiūlymai. Tiek, kad mūsų dėmesys trunka ne ilgiau kaip kelias sekundes. Štai kodėl gražus vaizdas, puikus vaizdo įrašas ir įdomi istorija – kaip ir daugelyje vidutiniškų istorijų – patraukia mūsų dėmesį ir verčia susimąstyti. Norėdami sužinoti daugiau apie vaidmenį, kuris jį suteikia, pristatykite įmonės pristatymą pasakojimo tonu, efektyviai bendraukite naudodami trauką. ir stumti. Jūsų pirmasis įspūdis sukurs pasitikėjimo ir empatijos emocijas.

Ar turite pakankamai informacijos paketo, kad patenkintumėte savo turinio rinkodarą? Kokie yra įmonių ataskaitų teikimo pranašumai? į informaciją reikalingas įvairus bendravimo lygis.smalsumo lygisJaunesnysis lygis skirtas tiems, kuriems įdomu metodai, procedūros ir žmonės, kurie gamina ar teikia paslaugas; Vidutinis lygis skirtas tiems, kurie tiki įmonės istorijų pasakojimo galia ir prekės ženklo ar aistringų profesionalų perteikiamu pasitikėjimu; Aukštasis lygis skirtas tiems, kurie jau žino įmonės istorijas. Žmonės supranta jūsų pramonės šaką ir jiems reikia emocinio postūmio, kad pasirinktų jus.
|